Er zijn duizenden soorten relatiegeschenken voor klanten. Maar welke is nu echt praktisch en leuk om te geven. Zodat je klant er uiteindelijk ook echt wat aan zal hebben. Want dat is leuk om te zien en voor je klant om te krijgen. Bovendien maak je relatiegeschenken ook een stuk persoonlijker.
1. Bedrukte tassen en sjaals
Voor veel bedrijven is het laten drukken van tassen en sjaals een leuke toevoeging als goed relatiegeschenk. Het zijn bovendien bijzonder praktische geschenken om te geven aan klanten en als klant of relatie om te krijgen. Bij het laten drukken van tassen met als doel een relatiegeschenk is het goed om te weten welke mogelijkheden er zijn. Er zijn namelijk heel veel verschillende soorten tassen. Van eenvoudige tassen van stof of katoen tot echte sporttassen. Het is dus echt wel een leuk en veelgevraagd geschenk. Waarbij de tas vaak voorzien wordt van de producten die een bedrijf zelf heeft.
2. Leuke keycords
Een ander geschenk die vaker wordt gekozen is de keycord. Welke een aantal voordelen heeft vanwege de multifunctionele mogelijkheden ervan. Zo kun je aan de nieuwste versies zelfs een telefoon hangen. Het voordeel van een keycord laten bedrukken is absoluut de ruimte en beschikbaarheid in verschillende kleuren. De kleuren kun je dus helemaal aan je bedrijfkleuren afstemmen.
3. Pennen en notitieblokjes
De pennen en notitieblokjes doe het natuurlijk altijd goed. Je hebt ze in veel verschillende soorten en maten. Van luxe versies tot basis versies. Waarbij er ruimte in overvloed is voor het bedrukken met logo.
4. Waterflessen en bidons
Op de website van Bidonwereld vind je een grote collectie van verschillende soorten bidons die je kunt laten bedrukken. Er is heel veel mogelijk. Waarbij je dus snel een bidon kiest die bij het doel dat je hebt kunt passen. Het leuke is dat je bidons kunt bedrukken met je logo en/of slogan.
5. Cadeautjes voor de kleintjes
Tot slot leuke relatiegeschenken voor de kleintjes. Je kunt dan denken aan een voetbal of een knuffel en ander speelgoed. Het is voor bedrijven de manier om betrokkenheid van de werknemers, relaties en partners of familie te krijgen. Je kunt je voorstellen dat er gevraagd zal worden waar iets vandaan komt.